4 Haziran 2021 Cuma

Yer , Deniz, Gök ve Agora...


Size Söylüyorum
Ey Deniz 
ve
Size Geliyorum Ey Gök.
Hitabım oluyor bu modernist bakışlara ve bütün yatışlara.

Mihraba doğuyorum oysa saatim şaşkın buralarda...
Onlarca zaman geçti ve ben kararlarımla ünlüyüm. Ani ve Dönülmez kararlarımla.
Eskinin flu'luguna katilim onu öldürdüğüm. Çok selalar okundu boğazımdan göğün üstüne doğru. Nice ezanlara uzandı kurumuş başlıklarım da  anca gölgesi oluştu.
Herkesin olmadığı zamanlarda doğdum ve ben kararlarımla ünlüyüm.
Nice eleştirilerim oldu siyasete ve putperest siyasetçilere. Agora dayım sahnede paganları öldürdüler yeni tanrıya hizmet ederken.
Agora dayım...
Nice ağıtlar yaktım öldürülen tanrıların peşine. Gündelik ağıtlarım var benim oysa farısî değil ki bakışlarım.
Hümanist miydik hepimiz ?
Yok canım sen feminazi bağımlısı değil miydin ?
Size söylüyorum Ey Deniz ve Ey Gök!
Dalıp kalmak istemiştim senin sinende sepesessiz...
Çıkmak belki birkaç adımlaydı oysa her anım narkoz değilmiş.
Abime gitmiştim. Hep Giderim, gideceğim...
Ağlarlar genelde orada, kıs kıs kahkaha atarak yazıyorum ve her anım sendin.
Ona da sıra gelecek elbette.
Savruluyorum.
Kararsız kaldığım bir an bile bilmiyorum sonrası zaten KIRMIZI.
Kırmızı!
Kırmızı Çizgimdir dikkat.
Sözlerim sarhoş köşem boş ve dünyam ise ıssız. Issız olanlar savrulurmuş öyle dediler.
S*ktirsin gitsinler.
Benim yerim de yurdum da bellidir, bir ömür sığdırdım oysa o bakışlara.
Denizler hyper motion geliyor artık sarp değil dalgaları
Ve
Bakire değil artık bacaklarım. Süpürmüyor gülücükleri martılar ve sloganlı yakamozlar. Doğru ya kahrolsun baloncuklar.
Üç söz söylediler. Her söz birbirine düşman kalanlar diğerlerine kıyas ve sonuncu zaten p*çin teki...
Sonsuz değil ki bu döngüm. 1500 yılın sonunda döngüyü de anlıyorum.
Sanırım anlıyorum.
Anlamalıyım.
Belki de anladığını sanacak kadar savruluyorum.
Saat gece 00.58 ve tarihlerim 19 Mart 2015 aklıma gelen biri var.
Farkhunda!
Yeri Kabil 
Yer Afkanistan.
Hiç eksik etmezim Farkhunda'ya selamımı...
Size Söylüyorum Ey Deniz  ve Size Geliyorum Ey Gök.
Pontegrom ile Kırmızı...[24.05.2021],[İ.G]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder