2 Haziran 2021 Çarşamba

Araftan Güruha...

Kağıt kalem yoktu elimde seneler sonra abimin başında kağıt kalem tuttum tekrardan. Hep yaptığım rutindi aslında evet evet artık bir rutindi.
Rutinimse hepsine tek tek selam vermek yüksek sesle.
Aldırış etmeden etrafa.
Araftan Mahşere...
Ee sayıları artık çoğaldı malum uzun sürmekte. Abimin başındayım ve artık 30'lu yaşımı biraz aşmakdayım.
Bir mezar taşının başındayım ben. İlk defa abimin fotoğrafının basılı olduğu mermer parçasını severken garip hissettim.
"İnsan abisini taş da sever mi dedim."
Taşa eğildim taş sararmış, taş yıpranmış ve taş yaşlanmış. 
9 senedir yaptığım eylem ilk defa garip geldi bana.
Abimin başındayım, küçük bir taş ile seviyorum abimi. Askeri nizam ile bir selam ve hızlıca bir hal hatır ettikten sonra döküyorum içimi dışımı abime.
Sırdaşım o benim .
Sırlı Taşım.
Teslimimdir ben tamamen abime ve belki de saplandım kaldım.
Ne kadar da zor bir ifade benim için.10'larca gül ağacı var üzerinde onlarca gül açmış ve al bayrak dalgalı göğünün yerine.  Teselli buluyorum kendim ile o fotoğraf arasında.
Yok ya hasta değilim
Hayat merhaba..!
Geldiğimizden beri yollardayız son günlerle tanrı ile savaştayım.
Bu hayata savaşmak için mi geldim yoksa aramak için mi bilmiyorum.
Belki yollarda heder olmak içindir ne dersiniz.
Günlerdir şiddetli rüyalar görmekteyim acı ile uyanmaktayım. Uykusuzum.
Uykuyu Özlüyorum.
Uyku Özlenir mi?
Özlüyorum.
Ne mescitteyim ne secde de ben ancak abimdeyim. Yıllar önceki yalnızlığı yok buraların!
Artık doldu buralar, taştı, taşıyor ve onlar ikişerli yatmaktalar.
4 yiğit daha, sonra kapanacak bu tarafın macerası.
Tabi siyasiler için buralar maceradan başka bir şey değil. Önceden gelirdi vali, belediye başkanı veya adamları şimdi devletçe tenha buralar.
Pandemik etkidendir yoksa onlara her gün vatan millet ve Sakarya..!
Güvenlik birimlerinden olan polisle geldik şehitliğe ee malum otobüsler çalışmıyor bu tam kapanmalı kapanmasızlıkta. Güç sahiplerine serbest mesela.
Hee filistin saldırısı varmış piyasada
kahrolsun israil
kahrolsun siyonizm
nidaları var dimağlarda.
İsrail'deki bir enerji şirketinin 1/4 ü türk şirketinmiş mesela. İç ihalelerde öncelikli değiller miydi bu Siyonistler.

Neyse,
Neyse,

kahrolsunlar.

Polis kardeşle bayramlaştık şehitliğe kadar ağzımızı bıçakla açamazdınız. İnsanlar polis aracını görünce bir gergin, bir telaşlı. 

Polis kardeşte bizden değil ki cezadan çekiniyorlar diyor sesli düşünerek. Ee muhakkak ondandır elbette. Arefe günü de annem ve babamı getirmişler. 

Şehit ailelerine hürmetten mi bilemem belki de ondandır. Diyor ya baştaki zaat şehitlerin emanetleri diye. İhanet dolu ifadelerle.

Şehitliğe geldiğimizde inanır mısınız huzurluyum oysa ben "ölümden nefret ediyorum." Korktuğumdan değil benim sevdiklerimi elimden aldığından. Polis şehitliği kalabalıktı inanmalısınız yalnızlık bile yabancı artık buralara.

Nedense gururluyum ve Gurur doluyum.

İnsanlara karşı bir güruh besliyorum ve biliyorum ki kontratımı unutmayacağız. Hepsine sesleniyorum "Selamın Aleyküm" diye.

İçten içe "Aleyküm Selam"...
[12.04.2021].[İ.G]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder