7 Haziran 2021 Pazartesi

Popülizm

Normalde kalemim art arda açılmaz sevgilisine. Biraz tripli biraz da masumane utangaçtır kendisi.
Mahzenden çıkartır kelimeleri özür dolu cümleleriyle eyhaneme...
Ismarlamaz duygusunu
zaten
yoktur onun ısmarlama duygusu.
Olağanca sıcak ve olağanca deli...
Ne Filistincidir, Ne doğu Türkistan'cı, Ne denizde ölen Mülteci ne de Afrika'cıdır kalemim...
İçi hep yanar bunlara ve yandıkça adım atar ileri.
Medyatik bir zamanı da yoktur popülist değildir kendisi...
Acıya kardeşti eskiden duvarları üstüne gelse de.
İdama götürse de tutacaktı elbette verdiği her sözü kendisi.
Hayat işte akışta gerekti.
Kimimiz son şişe şaraba aşık, kimimiz şaraba düşürene
Kimimizin alnı secdede kimimizin göklerde...
Ismarlama duygumuz yoktur
ki bizim 
İçimiz bin parça ama dışımız tekil.
Diyecek sözü kalmayanlar elif der başlar cümlesine ve cümlesi yarım kendisi yarım elif yarım...
Ha ben
Ben Kırmızıcıyım.

İçim de dışım da kırmızıdır benim.
Eskiden turkuazdım rengim anca denizlerdeydim...
Belkili cümlelerim ihtimaldir elbette ama duygularım ise tamamen ihtilal.
Ama oldu!
Korksak da adını anmaya
Düşleyebildim elbette, yaşasın popülizm.
Ucuzdu klavyemiz ve uzundu  şarj aletlerimiz. Neydi İslami jargon zulmü engelleyemeyen onu duyursun mu ? Kısadan.
Çok da reklam arası gibi sanki.
Medyada akan kan ve göz yaşı temalı yaklaşıma kapılmak ebrehenin ordusuna fil olmaktan bile farksız.
Yarına elveda diyenler sandıkta yine merahabayla mühürlerler.
Halay çekenlerdi, dilim karpuzdu derken ha birde dezenfektan vardı gündemimizde...
Bu sabah söz vermiştim 214 sayfalık TEHANU'yu bitirecektim.
Başaramadım.
Kaldım son 72 sayfada gün bitti yalanım belliydi zaten.
Ki zulme göz yummayacaktım.
Bunu da ben istemedim elbette.
Hadi bir screenshoot daha alalım ve kahrolsun bütün siyonizm ama var olsun ihalelerde bütün Siyonistler...
Tepkiliyim!
Ne kadar
"ÇOK"...[12.05.2021][İ.G]

 (Görsellerin Çizimi Bana aittir.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder