27 Kasım 2013 Çarşamba

Azat ET! Lütfen...


Hani Dedin Ya Zaman,

Evet Gerçekten Zamanmış Seni Benden Alan...
Kaç Gün Geçti Biliyor Musun Mesela.
Ya da En Son Sözlerimizi Hatırlar Mısın...
Gecenin Bir Yarısı Kapında,
O Kör Karanlıkta Sana Ağladığımı Mesela...
Hani Demiştin Ya Bana GEÇECEK Hepsi CANIM Diye,
Zamanla Alışacak Belki Unutmasan da Vesaire Vesaire...


Oldu Dediğin Gibi Zaman,

Ama Değişen Ne Var ki : SEN Yoksun O Yok
Yok Ulan Yok.
Sana Öyle İnanmıştım Ki Sevğilim;
Sana Öyle İnanmıştım Ki.
Hııııhhh Yalanmış Meğer, Küçük Bir Aldatışmış...
Ne Oldu Diyemedim! Sözlerden Vaatlerden Hayallerden Dem Vurdum Belki...
Çok İnanmıştım.
Gönlüne Girdim Sanmıştım.
Ama İçine Giren Yararmış Bunu Hiç Anlamadım.
Şimdiler de BEN Hala Seni Unutmadım.
Anı'larımda Göz' Yaşlarımda Ne Bileyim Hayatım'dasın İşte...
Ama Sen ALLAH Biliyor ya Kimlere Açtın ...
Neyse Çok Küfür Ettim Yine AFEDERSİN SEvğilim.
Ama Senin Parmağında Bir Ad Yazıyor Şimdi
Gereksizce.
Şimdi Sen Bir Körpe Sözcükler Dizisindesin 'Karıcım' Diye...
Bilemezsin! Bilemeyeceksin! 
VE Biliyorum Pişmanlık İçindesin.
Sana Sözüm Emin Ol!
AHH Etmedim Ama Dua Ettim Elbet.
Her İkisinden de.
Dönme Sakın! Gelişin Olmasın!


Yaradanın Yüzüne Tükürsün Lanet Pislik Diye.

Vicdan Micdan Demeyeceğim Merak Etme...
Kendini Bilmeyen Vicdanını Hiç Bilemez Sakın Esirgeme.


Ama Azat Et Lütfen!

Lütfen!
Senin Gibi Bir Yüzüme Siktir Git Diye.
Sözlerimi Hatırlıyorum.
Aynılarını Tekrar Ediyorum.
Ve Biliyorum Sen Tanrı Yazdı Diyeceksin.
Bense ... ...
Neyse Zorda Olsa Neyse...
Azat ET!
Lütfen Azat Et.
Bizimleyim Ama Seni İstemiyorum Artık.
Azat Et!
Lütfen...[İ.G]


25 Kasım 2013 Pazartesi

Bir Cümle; Kahpe


Sanırlar Diye Bir Cümleye Başladım Kendime...
Evet Sanırlar Yani Sanıyorlar ki;
Gülmek Güzeldir Ve Gerçektir...
Konuşmak İyidir ve Gereklidir...
Eğlenmek Yararlı ve Elzemdir...
Çok Var Bunlardan Çok...
Sözün Dümeni Yok, Birazda Kızgınım Nedense...
Açık Belkide: Yine Aklıma Gelen O Kahpe(Benim) Yüzünden...
Sanırlar ki Isa Bu Aynıdır.
Kararlıdır.
Belki Biraz Deli Ama Sağlam YALNIZ'dır...
Barışıktır.
Belki Biraz Karışık Ama Neyse Ya Da...
Farklı Cümleler Kurup Kafa Karıştırmak İstemiyorum.
Öyle Sokak Pazarı Kalemi de Kullanmayacağım.
Tamam Peki Uzatmıyorum...
Hayatımdan Çıkan O Kadın! Var ya...
İşte Ben Onunla Yaşıyorum...
Her Gece Her Gündüz,
Her Karanlıkta Her Aydınlıkta,
Her Isındığım Her Üşüdüğümde,
Kısacası Her An Her Yerde...
Bir DUA Ediyorum.
He Birde BedDUA Var; Onu da Hiç İhmal Etmeden Ediyorum...
Son Sözlerimi Hatırlıyorum.
Sinsi Sinsi Ağlıyorum.
Saate Bakmaksızın Sağda Solda Arıyorum.
Anılara Dalıyorum.
Yine Ağlıyorum...
Biliyorum Vicdan Rahatlatmasını Yapacaklar.
Ama Hep Dua Edesim Var...
Vicdanınla Yaşayasın Diye...
Tabi Son Sözüm Yalan Olur O Kadarla Kalırsa...
Vicdandan Önce Sövmelerim,
Vicdandan Sonra Da Sevmelerim De Dahil Bütün Konuştuklarıma...
Neyse Son Sözüm Benden Ona:
"Etmiyorum Sana ve Sevgiye Hakkımı Hala Helal.
Ve..."
Neyse Sus Oğlum Isa Sus...
Ağlama, Ağlatma, Aldatma Bunları da Hiç Unutma...



17 Kasım 2013 Pazar

AYIP Lan AYIP


"O" Kaderi Yazdığı Için Sen Yaşamıyorsun; 

Sen Yaşadığın Için "O" Kaderi Yazdı ve Yazıyor...
Ne "O"na Nede KaderE Çamur Atmayın.
AYIP...
Nasip Deyip, Kısmetinde Varsa Olacaktır Deyipte:
Ne Kaderi Nede "O"nu Zan Altında Bırakmayın.
AYIP.
Zaten Herşey Var Deyip,
Okuduğunu Bile Anlamadan
Fetva Vererek Hakka Girmeyin.
AYIP.
Düşünün Düşünmeden Konuşmayın.
Düşünenlere De Bulaşmayın, Üzmeyin...
AYIP.
"O"nu Arayın.
Bilmeye Çalışın.
Sevin Amma ALDATMAYIN.
YETER Bu Kadar.
AYIP.
Yalama Yapmanın,
Piç Etmenin Anlamı Yok.
AYIPTIR Sevene Dokunmayın.
AYIP...[i.g]


15 Kasım 2013 Cuma

Sen, Ben, Güneş Ve AY Dede...


Bu Gece Mi ?
Yoksa Sabah mı Demeliydim...
Ertesi 8 Geceden Ne Fark Var Ki...
Hepsinde Aynı Sen, Değişmeden...
Ama Ben;
Bazen Kararlıyım,
Bazen Yangınlı,
Bazen Kızgınım,
Bazense Tam Bir Itaatkar Sana...
Ama Bu Gece Farklı; Soğumak Lazım Diyor Aklım da Kalbim De...
Ama Bir Ses Kısık
"Dur Yinede Bekle"
Güneşi Bekliyorum,
Az Evvel Ay Dede Ile Konuştum...
Yine Bir Kısık Ses
"Değdi mi Deme"
Güneşi Bekliyorum,
Az Evvel Ay Dedeyi Uğurladım.
Bu Kez Ben Söylüyorum O' Sese;
Beklemek Mi Istiyorum Sence, Yoksa Beklemem Mi Gerekli...
O Ses Sessiz Içimde...
Aklım ÇOOOK Karışık.
Gönlüm Hem Onu Istemekte,
Hem Ona Siktir Çekmekte.
Bilemiyorum,
Tek Bildiğim Ben Gittikçe Ona Soğuyorum.
Güneşi Bekliyorum,
Dogsun Da Yüzüme Vursun 
"Kendine Gel" Dermişcesine...
Ay Dedeyı Arıyorum
Ama "O" Gitti,
Belkide Söylediğim Yere...
Güneşimi Bekliyorum Ben Yine
Geçen 8 Gece'de...[i.g]



11 Kasım 2013 Pazartesi

Çok Soğuk...


Üşüyorum Ben...
Sende Uyudun, Gözlerim Doluyor...
Düşüncelerse Zaten Firari.
Aklım Karma Karışık;
Duygularımsa Çoktan Çoştular...
Koskoca Bir Ömür Yaşadıkta.
"O" Güzel RENK'ler Soldu...
Sen RENG'im Müstesna...
Yatak Bile Soguk,
Kaç Beden  Geldi Yanıma.
Kaçı Kovuldu Bu Bedenden...
Ama Soguk Üşüyorum Ben...
Üşüyorum Sensiz, SeSSiz Sevgisiz...
Çok Soğuk...[İ.G]


5 Kasım 2013 Salı

Hep Korktuğum Du...


"O" Hatırlamaz, "O" Bilmez Pek Beni...
Bense İlk Gördüğümden Beridir Bilirim "O"nu...
İlk Hissettiğimdir Belki Yabancı Bir Dünyada...
Seviyordum ama Korkuyordum da...
Sanki "O" nun Ne Yapacağı Sürekli Aklımda...
Korkuyordum Dogru...
Kaybetmekten Belkide...
Bilirse ki Bilmemeli : Kaybederdim Ben "O"nu...
Sanki "O" Ayrı Bir Ben...
Bilmemeli "O"nu Sevdğimi...
Kaybederdim Çünkü...
Vaktini Bilmiyorum Amma Ben "O"nu Hala Çok Seviyorum...
"O" Bunu Hiç Bilmez, Bilmemeli...
Öğrenmesin de, Ögrenirse Gider Ben'den...
Yalan Bile Söylerim Uğruna...
Söyleyeyim Ki İnanmasın Davranışlarıma...
Bilmesin Ki Yalan , Yalan Kalayım...
Kalayım Ki;
İnanmasın bu İnanılmayacak Yalanlara...
Ögrenmesin Ki İnansın Bana...
İnansın Ki Gitmesin...
Gitmesin Ki "O"nu!
İki Kişilik Seveyim...
Ama "O" Bilmesin Sevdğimi...

Bilirse Kaybederim Çünkü...[İ.G]

ULAN; ULAN...

Ne Sessiz Dualarim Vardı Biliyor Musun?
Seninle Iken: Her Düşünce Şiir 
Her Bakışın Bir Hikaye...
Tabi Nereden Bileceksin; Yok Oldun..!
Bütün Mısraları Sana Çıkan
Her Konusu Bizi Anlatan...

Aklında Olduğu Kadar Akıldasındır...
Sevdiğin Kadar Sevilirsin...
Korkma Sevdiğin Senindir...
Hepsi Safsata,
Hepsi Yalan Hepsi Hikaye...

Ne Var Lan; Ne Var ULAN...
Aldattı, Bıraktı, Terketti Diye...
Nen Var Lan, Neyin Var ULAN...
Hepsi Benim!!!
Hepsi Benimle; Sensiz 'Biz' Bile...

Yazılar Var Kalem Kalem...
Sözler, Sözleşmeler, Anlaşmalar...
Hepsini Boşver De :
Anılar Var ULAN Anılar...

Millet Benim Derdime Düşmüş...
Böyle Hayat Mı Geçermiş...
Hayatımı Zehir Ediyormuşum...
Sizene Lan,
Sizene ULAN Hayat Benim(di)...

Karanlık Yollara Girer Miyiz Demiştim...
Uçurumda Bir Dal Gibiyim...
Sen Lan Sen Cennetine 
Cehennemimi Seçeceksen Sev...
Söylemiştim, Söylemiştim...

Ne Konum Kaldı Ne Kitabım...
Ne Dinim Nede Imanım...
Koca Bir Hayat Bir Sen Olana Feda...
Olsun Yinede Senden Sana...

Buradan Son Bir Dua; Sevilmeyi Hak Edipte , 
Yalnız Hissedenler...
Dileriz Hak Ettiğinize Kavuşasınız...[i.g]