13 Nisan 2021 Salı

Sevr Eyledim

 Ne Gezginim Nede Seyyah

Ama Konar Göçer de Değilim

Sen Ararım her Göğüste Bir Nefes İle,

Küçük Bir Sel Beklediğim.

Beklemek ne Yabancı bir Kelime

Alabildiğine de Yalancı.

Adem Değilim ki Çıkayım Cennete

Koşmak Umurumda mı Sence

Havvayı Sorarlar Bana

Her Tende Havva Arayan Bendim.

Dünüm Düştü açıldı Pontegro

Sana Katil hiç Değildim

Ne Koşandım ama çok Yoruldum

İsa Değilim ki Artık Can Vereyim

Çarmıhtayım Gergince.

Tanrıyla Tarihimiz Aynıymış

Ben Yazar O Okuyanmış

İnsan Lisanında Vah Tüh ile

Ne Kınayanmışım ama Çok Kınanan.

Size Ne..!

Cahille Sevr Eyledim

Yollarına Taş Döşeyerek

Bilmişe EyvaALLAH'ım yok

Bir Yudum Suyla bile

Ahir Zaman Vel Cemaat

Atlar İtler Kurtlarla Ulular

Kahpeliğin Rotası Adamlığa Dönmüş

Ruhlarıysa Zaten Orospu

İki Diş bir Gülüş ile

Yolculara Revan Olunmuş.

Maskem Yok ki, Yabancıyım Sizlere

Öncesi Sonrası Kalmadı ki Artık Bende

Kırıklarla Kurulan Belki

Çatlak Cümlelerle

Senden Geçtim

Serden Geçtim

Ama Kırmızıysa Pontegro...[11.03.2021 / İ.G]




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder