6 Nisan 2021 Salı

Arş-ın Hesabı

Akıyorum O Bakışlara, Ama Çığlıklar var Etrafta Sessiz 

Engelsiz Bak Bana, Bakışlarınla Ak Bana...

Gözlerindeki O Derinlik Arşın Hesabı İle

Belki İçsiz bir Nakarat, O Nakarat Sensiz ve Sessiz...

Yoksa Sen Ben Misin ?

Sahibin Değilim Hoyratça Konuşuyorum öyle

Akıllı Biri Hiç Değilim!

Engelleme Bırak Sal, Koş ve Keş

Hatta Serkeş...

Daveti var Kuşların Kırmızıyla Bana

Tanrıya Selam Söyle, Aklımda bir Soru...

Hadi bi Oyun Oynayalım Seninle,

İki Kelime, İkisi de Yabancı, İkisi de Yalancı

Göremem Sensizliği de Sessizliğini de

Sanma ki Duruyorum ve Yorgunum

Yok Yok...

Ben Hala Sana Doluyorum.

Arş-ın Hesabı Bakışların, Göğsüm Yarılıyor Titremekten

Koştukça Uzuyor , Uzadıkça Koşuyorum

Göğsümse Gözlerinde

Öyle Savruluyorum ki

Ne Arş Var Önümde Nede Ötesi

Kulaklarımda anca Farîsi bir Çığlık

Gözlerimde Yeni Doğma bir Sis

Arşa Çıktım Belki de

Arş-ın Hesabı ile...[İ.G]




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder