21 Haziran 2022 Salı

Çağırmadım

Ben çağırmadım ki
Sessizliğin daveti senden geldi 
Buyrun daveti bozdu dengeyi 
Benim cehennemim bu kime ne
Normallerin en doğusundayım
Benden daha uzak bir kıta yok
İçimden daha büyük dünya yok
Biliyordum o günah benim
İstemsizliklerle birlikteyim
Şşşş
Aman sakın söyleme
Sermestim mesela sensiz senelerce
Alam güzelliği var yüzünde ile naif gülüşünde
İki kelimem var tabi rolsüz değilim bende
Kimine aşk'ım kimine kocaman romeno
Biliyorum dünümden geçtim
İddialıyım!
Güzel oyunların ihtiraslı tarafıyım
Hiçbir konu konuşulmaz senin adın ile
Yoksa pasajları yanlış mı yazdım 
Mesafelerin mesafesi olamam ki sanmıyorum
Yerden göğe belkide, göğün bile ötesinde 
Bile bile bakmıyorum ki göğe
Sen istemezsin belkide ölümsüz bir bencillikle
Amatör ruhların masörü benim
Orgazmın eşiğindesin sakın 
Tümcelerimle okşarım bütün hücrelerini
Aramızda kaldı o son doğru
Defterimin düzeni yok ki
Sözüm sadece dilimde
Ayrılık mı bu sensizlik
Hududum yok bana sensizlikle
Ben çağırmadım sensizliği
İstemezdim elbette sessizliği
Sen sadece sus ve koş
Ben mi artık zamansız...[İ.G]
 
Görselin çizimi tarafıma aittir.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder