13 Ekim 2015 Salı

Kutsal Cuma

Aklımda her An Her Dakika
Görünce Girdi O Kalp Otağıma
Belki Ondadır Eksik Hissedişim
Belki Ondandır Benim Bekleyişim

Ne Cuma Ama Öyle Kutsal ki.
Aklım Sadece O'nda...
Namazım dahi Yanlıştı Bence.
Şükrümün Soluğu Kesik!
Gökler bile Ağlasın.
Banane..!
Öyle Yüzüne Bakıp Dolu Dizgin İçimde.
Emanetim Olur musun diye.
Aşk'a Yöneldim Ben
Ve Sanırım Yine
Yeniden.
Özür Dilerim Aşkım
Alev'ler İçinde Yanıyorum.
Ve ben O Kutsalda Yine
Yeniden Aşık Oluyorum.
Engelim Yok ki bu Diyarda
Sigaram da Bitti Bitecek.
--Yalnız değilsin. Sen Bile...
Galu Bela'dan Gelense
Aklına Peyda Oldu
Dön Sözünden Kurban İle.
Mesela
İçim Titremedi bu Cuma
Tanrı da Gördü Bence
Kalpler Kilitlendi Sevdaya
Alnıma Değdi Secdede, Aklıma Değdi Secdede...
Bekletme Beni
Ney'lerim Ben Sensiz Nağmeleri.
Ney'lerim O Kaşları
Dua da Etmedim ki
İçim Öyle Sarhoş... [09.10.2015]/[İ.G]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder