1 Şubat 2022 Salı

Misal ol ki

Mecnun idim yastığım elimde
İstidad aramadı ki gönlüm
Zaten leyla benimle
Boynuma taş astım
Gel ey leyla
Misal ol ki -o-
Yağmuz altında gezerdi ellerimiz
Güzelliklerimize birleştirdiğimiz
Gök yüzünde işaretlediklerimizde
Boynuma taş astım
Gel ey leyla
Misal ol ki -o-
Ardımızdan sözümüzü duyan olmuş
Kem gözle aşkımıza söz etmiş
Bu gönül tek yaştadır
Boynuma taş astım
Gel ey leyla
Misal ol ki -o-
Seninle başladı yine ilahi komedya
Cennetten kovdular beni sana geldim
"O" da bilemezdi cennetten bile güzelsin
Boynuma taş astım
Gel ey leyla
Misal ol ki -o-
Eskidi hislerim ben artık yokum
Hislerimle var olduğumdu
Yabancı değilim ki ben "O" yum
Boynuma taş astım
Gel ey leyla
Misal ol ki -o-
Sonsuz yaşamı yaşıyorum seninle
Bu sır sadece benimle
Mahkum değil miyim gözlerine
Boynuma taş astım
Gel ey leyla
Misal ol ki -o-
Dupqe'ye giderdi ayaklarım
Yeri yok, Yurdu zaten yok
Gönlüm sende kaldıya
Boynuma taş astım
Gel ey leyla
Misal ol ki -o-
Soyunda gel dedin yanıma, Geldim.
Üşüdüm ısında gel dedin, Geldim.
Çok konutun Sus da gel dedin, Geldim.
Boynuma taş astım
Gel ey leyla
Misal ol ki -o-
Doğduğumandır soygunum kendime
Öyle aşka bulandım ki yeniden
Sıyrıldım ben kendimden seninle
Öyle ısıttım ki gönlümden aşkla
Sözüm bitti sensizlikten sustum.
Taş astım leyla diye boynuma
Tahtın olsun.
Şöyle
Yanıma Oturmaz mısın. [İ.G] / [21.01.2022]
 
 

 
 
 
 
 
 

16 Ocak 2022 Pazar

Nasılsınız...


Serzendim ben yine bu yana. Yine sabah bir kalktım ortam loş, gözlerim loş. Uyumaktan değil yok yok.Tam 4 sene belkide 1400 gece arka arkaya saymadım inanın.Gecenin mimarına hastayım. Öyle  böyle karanlık yapmamış. Ucunu bulamadım karanlığının. Hani derler ya Dibin Dibi diye. Hah işte öyle.

Şimdi nasıl anlatayım ki veya anlatmalı mıyım bilmem. Paylaştıkça azalanlar  olduğu kadar paylaştıkça çoğalır bazıları. Kızıla çalardı teni,ipeksiydi dokusu şimdikiler gibi değildi dokunuşu. Bakışları mesela içimde, içimi delen içimden geçen bakışları. Boyu benden bir tık uzundu; olsun. Ne alınganım ben ona ne küskün. Hesabım Tanrıya yazılmıştır varya hep dilden mideye.

Bir Varmış Bir Yokmuş.

Zaman aktı ben gebeyim. Öyle bir hasta oldum ki hem Devrin Ecnebisiyim hem Gülmezim. Kevser kesik, çizik ve çivi. Vardır böyle denklemlerim. İçimde koca bir kulübe dışım ise metruk bir matruşka. Zamanı devrettik devran ettik yetmedi göğe feveran ettik. Hem cebraille hem mikaille hasbihalen göz yaşı devşirdik. Azraille ilerledik ve hava karardı, gök yanıldı. Sanırsınız dağlar yürür üstüme. Biliyorum ben bu dağlardan biri ile aşk olacağım yine belkide. Yalnızlık işte o zaman yalnızlık "Banane". Ne gelen oldu ne  kahpe. Lanet düşlerim ve iğrenmeli gülüşlerim. Sevgisizsiniz ey insanlar, pislikler. Nasıl da acımasızsınız Kırmızıya. Nasıl üzülmezsiniz lan. O benim gülüşünde yandığımdı pervasızca. Nasıl Nasıl...

Tanrı geldi yanıma teselli etmek istedi belkide. Öyle isyan doluydum ki nisan  oldu tanrım. Tanrı da yoktu bende ve zaten kırmızım da. Gebe düşük doğdu: Fidanları kırdım, Toprağı soldurdum, Hayatım çekildi elimden susadım ben Kırmızı. Al'ım gitti dünyam ise artık bomboş. Tanışmak ister misiniz boşluklarım ve yokluklarımla.

Siz Bilirsiniz...

Varsıllar sürüsü, yorgan yığıntısı, dolap güveleri, Terliksiler...

Değerli olan ne- varsa toprakta, Ana yüreğin sen kokar. Sürgün edilmedim ben zaten mahkumum ebedi. "Ne Yalanlarım Ne Kabul Ederim" beni bilirdin sen eskiden ve Ben bilirsin seninle... Artık mimar bitirdi işini, karanlıklar tamamen içimde ve kendime yeminim "O" sözünü tutmadan "İSA" yoktur.

Günaydınlar hepinize.

Nasılsınız? [İ.G]/[16.02.2013]