25 Ocak 2016 Pazartesi

Bir Pazarda İki Tegâh

Pazar Kurmuştuk Biz Onunla, Pazarımız Vardı...
Bu Hayatta O Bana Müşteri, Ben Ona Ev Sahibiydim.
Methettim Kendimi, Övdüm Yalansız...
Olmayana Bir Artı Katmadık; Yalın, Sade ve Duru...
Tezgâhımı da Ürünlerimi de, Beni de Doğru ve Kaliteli Olduğunu Görsün Diye..!
O da Açtı Tezgâh. Malları azdı Sesi de Kısık.
Tok Satıcı Gibiydi Bence Utangaç...
Pazarlayamıyordu Kendinde Olanı Hem Müşteri Hem Pazarcı Olan "BANA"
Tenha Kaldı Tezgâhı.
Ben Gittim.
Bu Nedir ? Bu Sende Midir?
Yardımcı Oldum hem Ona Hem Bana...
Bir Pazarda İki Pazarcı İki Yabancı!
O Pazarda Pazarcılar Müşteri İdiler Tezgâhlara...
Ben Bitirdim Mallarımı da Kendimi de: Kaldırdım Tezgâhımı..?
Onun Tezgâhı Çok Boş Kaldı, Belli Yabancıydı ve Yalnızdı ama Dik.
Kaldırmaya Başladık O Tezgâhları, Ben Mutlu ve Duygulu.
Şimdi ben Elleri Açık ve Samimi, O Tezgâh Hüzünlü, Sessiz ve Pişman Bir Müşteri.
Pazarlar Hep kurulmalı bu Hayatta.
Hikayeler de Daha Bitmedi, Bitmeyecek Belkide...[i.g]/ [22.12.2015]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder