31 Ağustos 2015 Pazartesi

Gülen Surat'a İthafen, Bir Kaç Saatlik Konuşma...

...
Sohbetin Devamında Konu bir Şekilde Gülüşler Üzerine Yoğunlaşmıştı. Zaten Onun Adı "Gülen Surattı".
Konu Gülümseme Olunca Dua Etmeden Olur mu ?
--Umarım Gülen Yüzünü Soldurmaz.
İnsan Bu ya İçindeki Ağırlıkları Atmak İstiyor Bir Anda.
--"Benim Gülüşlerimi Öldürdüler. Umarım Seninkileri Soldurmaz..." söyleyiverdm.
--"Solmasın da, Ölmesin de Gülüşlerin" dedi.
Sesi Kısık, Yüzü de Asıktı.
--"Ama Hani Söz Vermiştin, Asmayacaktın Yüzünü Bana" Deyince ;
Özür Diledi, Gayette Masumca Gülümsedi. O an Kanatlar Çıktı Arkasında: Küçük Bir Melek Gibi.
Çağlıyor İçim, Kaderim ve Ben Duyuyoruz. Tanrı Bile Görmezden Geliyor gibi. Tanrı ya Böyle İstiyor Demek ki.
--Solanlar Solar, Ölenler Ölür! Dünya bu Şekilde Ölenlerin Toprağı Hep Bol Olur. O Toprakta ; Ot, Börtü Böcek Can Bulur, Hayat Bulur.
Solanlarsa Eğer! Fırsat Bulabilirse Bir Daha Hayat Bulurlar. Yoksa Onlar da Ölmeye Mahkum Olur"
--"Şu Sözüme İmanım Vardır." dedim Gülen Surata. "--Aklımda Olanları Bir Görebilsen, Okuyabilsen."
İç Çekişlerim Oldu O An "Ahhh" Diye...
--"O Zaman Ne Demek İstediğimi Enine Boyuna Anlamış Olurdun...
Üç Nokta ne Kadar da Şiirane Demi. Ardı Ardına Gelen Küçük Siyahlıklar.
Ne Edebiyattaki Anlamı Biter, Ne de Matematik Tanımlayabilir.
--"İsterdim". dedi Biraz İsteksizce.
Belki Sıkılmıştı ama İçimde Ona Olan Konuşma Arzusu Değişik Bir Dünya Gibi.
Reddetse de Yaz Güneşi, Güneş Israr Eder Isıtmakta...
--" Bende Ezanlar Çok Okunuyordu ve Okundu Bitti. Şimdi Selalar Duyuluyor Dört Bir Yandan"
Yüzünde Yine Bir Asıklık Gelip Geçti. Sözü Geldi Herhalde Aklına.
Gülümsedi Zorla da Olsa. Görseniz Gülümsemesini Anlarsınız
Gülmelerin Tanrıçasını...
Hayatta Hep Gülecektir Umarım. Ezanları Çok Okunacaktır Umarım.
Selalar Duyulmaya Başlayınca "ki Umarım Başlamaz" İnsan Sanıyor ki Toprağı Bol Oluyor.
--"Amin İnşALLAH Hepimizin Yüzü Güler" diye Dua Etti Oracıkta.
İçim Amin, Amin, Amin diye Tasdik Etmek İstese de .
--"Bu Söze Amin Diyemiyorum."
--"Niye ama? Senin İçin Hayırsız mı Yoksa?" diye Ekledi.
Kendim İçin Tanrıdan Tek Dileğim var. Başka Yok, Tanrıyı tek Bir konuda Yormak İsterim. Tek Dua, Tek İstek ve Tek Bekleyiş.
Diyemedim Elbette ki.
--"Kendimi men Ederim Dedim. Ölenler Öldükleri gibi Kalırsa Kalanların Besleyecek Umutları Olmaz. Diriltmeye Gerek Yok. Duaya Amin Diyemem. Demiyorum da" dedim Hafiften Sert Bir Uslupla.
Tabi O Anlamadı Bunu.
--"Derin Konuştun Ama ..." dedi.
--"Okumayı  Bilsek Yüzeysel Birşey Yok ki Zaten" deyince.
Teşekkür Etti. Biraz Sessizlik Hakim Oldu.
Kendi Dünyasına Çekilmek İster Gibiydi. Işıkları Kapattı, Omuzları Rüzgar Esintisi gibi İnişmişti Çoktan. Karanlık Üzerine Kapandı.
--"İyi Uykular."
Sana da İyi Uykular Gülen Surat...[İ.G]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder