29 Ocak 2014 Çarşamba

Harf'ler Kazındıkları Yerde Degiller...

Harf Harf Dökülmektesin,
Haarf Harf Kazındıgın Içimden.

Bir Merhem Misali Zaman ve Sen...
Biriniz Bensiz Akarken
Diğerinde Ben Yoksunum.
Eskilerden,
Eskiyenlerden,
Şimdikine Değin
Hep Düşe Kalka Düşe Düşe...
Uzun Hayaller Kurduk
Sonra O Hayalleri Uzun Zamanlarda Yıktık...
Sen Dedin Bana
Benimle, Bende...
Oysa Hiç Bilemedin Ki:
Nisanın Değilim Ki Yağmurun Olayım...
Kurumuş Topraklarında Can Bulayım.
Günahkar Da Değilim Ki
Dağlara Kaçayım...
Cebraili Arar Oldum
Göklerde Kanatlarla...
Azraili Sorar Oldum
Toprakları Kaza Kaza...
Zaman Gülüm Zaman !
Hem Dost
Hem Düşman Bana
Öyle Ya
Doğduğumdan Beridir Uyumaktayım
Onsuz Yaşamaktaymışım...
Sayfa Sayfa Indirdik Seni Kendimize
Satır Satır Oumuştuk Seni
Kan Revan Içinde ki Gönlümüze...
Görüyorsun Ya Zaman Sanada Düşman 
Görüyorsun Ya...
Zamanla Yazıldığın Dualarda
Dua Diye Düştüğün Dilimden
Küfür Diye Dökülüyorsun 
Ve
Tekrar Söylüyorum Ya
Harf Harf Dökülüyorsun
Zamanla Kazındıgın Bu Hayattan...[i.g]








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder