5 Kasım 2013 Salı

ULAN; ULAN...

Ne Sessiz Dualarim Vardı Biliyor Musun?
Seninle Iken: Her Düşünce Şiir 
Her Bakışın Bir Hikaye...
Tabi Nereden Bileceksin; Yok Oldun..!
Bütün Mısraları Sana Çıkan
Her Konusu Bizi Anlatan...

Aklında Olduğu Kadar Akıldasındır...
Sevdiğin Kadar Sevilirsin...
Korkma Sevdiğin Senindir...
Hepsi Safsata,
Hepsi Yalan Hepsi Hikaye...

Ne Var Lan; Ne Var ULAN...
Aldattı, Bıraktı, Terketti Diye...
Nen Var Lan, Neyin Var ULAN...
Hepsi Benim!!!
Hepsi Benimle; Sensiz 'Biz' Bile...

Yazılar Var Kalem Kalem...
Sözler, Sözleşmeler, Anlaşmalar...
Hepsini Boşver De :
Anılar Var ULAN Anılar...

Millet Benim Derdime Düşmüş...
Böyle Hayat Mı Geçermiş...
Hayatımı Zehir Ediyormuşum...
Sizene Lan,
Sizene ULAN Hayat Benim(di)...

Karanlık Yollara Girer Miyiz Demiştim...
Uçurumda Bir Dal Gibiyim...
Sen Lan Sen Cennetine 
Cehennemimi Seçeceksen Sev...
Söylemiştim, Söylemiştim...

Ne Konum Kaldı Ne Kitabım...
Ne Dinim Nede Imanım...
Koca Bir Hayat Bir Sen Olana Feda...
Olsun Yinede Senden Sana...

Buradan Son Bir Dua; Sevilmeyi Hak Edipte , 
Yalnız Hissedenler...
Dileriz Hak Ettiğinize Kavuşasınız...[i.g]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder