15 Kasım 2013 Cuma

Sen, Ben, Güneş Ve AY Dede...


Bu Gece Mi ?
Yoksa Sabah mı Demeliydim...
Ertesi 8 Geceden Ne Fark Var Ki...
Hepsinde Aynı Sen, Değişmeden...
Ama Ben;
Bazen Kararlıyım,
Bazen Yangınlı,
Bazen Kızgınım,
Bazense Tam Bir Itaatkar Sana...
Ama Bu Gece Farklı; Soğumak Lazım Diyor Aklım da Kalbim De...
Ama Bir Ses Kısık
"Dur Yinede Bekle"
Güneşi Bekliyorum,
Az Evvel Ay Dede Ile Konuştum...
Yine Bir Kısık Ses
"Değdi mi Deme"
Güneşi Bekliyorum,
Az Evvel Ay Dedeyi Uğurladım.
Bu Kez Ben Söylüyorum O' Sese;
Beklemek Mi Istiyorum Sence, Yoksa Beklemem Mi Gerekli...
O Ses Sessiz Içimde...
Aklım ÇOOOK Karışık.
Gönlüm Hem Onu Istemekte,
Hem Ona Siktir Çekmekte.
Bilemiyorum,
Tek Bildiğim Ben Gittikçe Ona Soğuyorum.
Güneşi Bekliyorum,
Dogsun Da Yüzüme Vursun 
"Kendine Gel" Dermişcesine...
Ay Dedeyı Arıyorum
Ama "O" Gitti,
Belkide Söylediğim Yere...
Güneşimi Bekliyorum Ben Yine
Geçen 8 Gece'de...[i.g]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder